ون های لوکس رو از ما اجاره کنید
نوشته شده توسط : رنت ون

در این مطلب قصد داریم بهترین سایت های اجاره ون را معرفی کنیم. اگر شما مهمانان زیادی داشته باشید و قصد داشته باشید با یک حمل و نقل مناسب آنها را در سطح شهر جابجا کنید اجاره کردن ون در اولویت انتخابهای شما قرار می گیرد.

منبع : ویرگول

لیست بهترین سایتهای اجاره دهنده ی ون

اما اینکه از کدام سایت ها ون اجاره کنیم بسیار مهم است. متاسفانه دیده شده که در بسیاری از مواقع سایت هایی وجود دارند که با دلالی در این خصوص پولهای کلانی به جیب می زنند و هزینه های رنت ون را بسیار بالاتر از هزینه های واقعی اعلام می دارند.

لیست سایتهای اجاره ون

برای حل این موضوع ما یک بررسی در اینترنت انجام دادیم تا بتوانیم بهترین سایت های ون را پیدا کرده و به شما معرفی کنیم.

ملاک انتخاب ما پاسخگویی و قیمت مناسب بوده است. در زیر به معرفی بهترین سایت های کرایه ون می پردازیم.

معرفی سایت های اجاره ون در تهران

­لیست سایت هایی قصد معرفی آنها را داریم به شرح زیر است:

1. رنت ون

2. رنت-ون

3. ون-رنتال

4. ون رنتال

5. اجاره ون توریست گشت

معرفی سایت رنت ون

سایت رنت ون با آدرس دامنه rentvan.ir یکی از بهترین سایت هایی است که شما می توانید از آن با قیمت مناسب و همچنین خدمات ۲۴ ساعته ون اجاره نمایید. اگر قصد دارید دلالان اجاره دهنده ی ون را دور بزنید و مستقیم از ماشین داران ون با قیمت فوق العاده عالی ون کرایه کنید حتما به رنت ون سر بزنید و از آنها ون کرایه نمایید.

https://rentvan.ir/

معرفی سایت رنت ون

پس از بررسی های انجام شده در خصوص پیدا کردن بهترین سایت های اجاره دهنده ی ون به سایت دیگری به نام تهران رنت ون با آدرس rent-van.ir رسیدیم که هم سایت زیباتری نسبت به رنت ون داشتند و هم خدماتی مناسب با قیمت عالی به مشتریان می دادند. بعد از بررسی فهمیدیم که این سایت نیز با قیمتی مثل رنت ون و بدون واسطه در حال انجام کار است و خدماتی مشابه با آن را به شما خواهد داد.

خودروهایی که این مجموعه در اختیار دارد کمی بیشتر از رنت ون است و بجز هیوندا و تویوتا هایس ون دلیکا و بنز نیز دارند که می تواند آنها را منحصر به فرد تر از سایت رنت ون نماید.

معرفی سایت ون-رنتال و ون رنتال

سایت های ون-رنتال و ون رنتال دو سایت مجزا هستند اما توسط یک مجموعه هدایت می شوند. آدرسهای مربوط به هر کدام از این سایت ها van-rental.ir و vanrental.ir است.

این مجموعه نیز با قیمت های بسیار عالی خدمات مربوط به کرایه ون دربستی و تشریفات و فرودگاه را انجام می دهد.

اگر به دنبال اجاره ون مخصوصا به صورت تشریفاتی و در منطقه فرودگاه (امام یا مهرآباد) هستید می توانید از خدمات ارزنده این شرکت در زمینه اجاره ون استفاده کنید.

معرفی سایت اجاره ون توریست گشت

مجموعه توریست گشت با آدرس touristgashtco.ir یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات و سرویس اجاره ون در تهران است. این مجموعه با دارا بودن انواع ون اعم از ون تویوتا هایس، ون هیوندا، ون بنز وی تو و وی 8 و همچنین ون دلیکا یکی از مجموعه هایی است که می توانید با خیال راحت و با قیمت مناسب از آنها ون کرایه کنید.

قیمت اجاره ی ون در تهران چقدر است؟

قیمت هر نوع ون در تهران متفاوت است . اما نحوه اجاره، مسیر حرکتی، مدت زمان و نوع خودرو همیشه روی کرایه ی ون تاثیر گذار است.

برای اینکه بهترین قیمت را در زمینه اجاره ی ون بتوانید پیدا کنید ما تحقیقی انجام دادیم و بهترین سایت ها در این زمینه را به شما معرفی کردیم. روی لینک هر کدام از سایت ها کلیک کرده و تماس بگیرید و بهترین قیمت را برای سفر خود انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره ی انواع ون با ما در تماس باشید: 09192487577




:: برچسب‌ها: اجاره ون , کرایه ون ,
:: بازدید از این مطلب : 87400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: